HAHA :'D !!

HAHA nu ska ni få höra nått !!!

Jag, mamma och min syster Sandra, for ut på dollar och sedan for vi till ICA för att köpa slingor till mitt hår, för ikväll blir jag blond !  men saksamma de var itne de jag ville komma fram till, iallafall när vi satt i bilen uppstog de en stor diskution om gud jesus osv.

Jag - Bibeln är ju inte sann, de måste ju ha varit någon munk som har haft tråkigt och myttat ihop allt!
Mamma - Nä, tvivla aldrig på bibeln då kommer du  få ett sjuhelvette i ditt liv då!
Jag - Men tror du själv att bibeln är sann eller?, En människa kan inte födas genom en stjärna som jungfru Maria blev! och gud födde ju jesus så vem fan födde henne då?
Mamma - MEN JOSEF!
Sandra - TROR DU ATT EN KILLE KAN FÖDA ETT BARN?!
Jag och Sandra - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Åh gud ni fattar inte hur mkt vi skrattade, de var helt sjukt!
De var mycket roligare när man väl var med och hörde, haha. åh gud har kramp !! 
Nää nu ska jag gå så att mamma kan göra slingor på mig. Och om ni undrar har jag inte pluggat ett skit , men ska ta mig ett nytt försök efter färgning. Puss puss !

OCH EN SAK TILL HÅLL TUMMARNA NU ATT DE BLIR BRA !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0