haha om du bara visste!

Japp tro de elller ej men jag överlevde min natt igår, fast hade grymt svårt att somna för att jag var så rädd, så somnade kanske kring 4 :o.. och min familj lever den med, blev väckt av min lillasyster vid 11... UNDERBART!.. Har nyss ätit lite frulle :). Solen skiner som bara den ute så ska ta på mig lite kläder sen så ska jag och Tove ta oss en promenad, härligt :)  Så har tyvärr inge mer att skriva än att mitt humör är på topp och jag hoppas ni får en bra dag :) Pusss


And just when I
Have thought I'd lost my way
You gave me strength to carry on

I promise you
I'm always there
When your heart is filled with sorrow
And despair
I'll carry you
When you need a friend
I will allways love you <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

love you babe <3

2009-04-16 @ 18:22:54
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0