I´m back and now im stronger.

Haha jaså de tycker du kungen :D.

..och Lena, vad hände egentligen, vad fan höll vi på med? tänk om någon såg oss , och tänk OM HAN hade sett oss :o! haha kan inte änns tänka tanken !

Kom just hem från VIP festen med Luleå Hockey :) När man kom dit var de redan svin mycket folk så de tog ett tag innan jag och Johanna hittade oss ett bord att sitta vid. När alla hade kommit så drogs de igång med mat, prat, hockey, mer mat, spel, osv osv :)  Riktigt mysigt var de. Ganska kul vare ju ändå att dom flesta luleå hockey spelarna var där, mums ;)...  Tur att jag hade med mig Johanna som kunde berätta lite info hehe ;D!  Aja när kvällen började nå sitt slut så drog vi hem. Så nu sitter jag här i min säng trött som ett as (pga TOVE BARSK).  Påtal om nå helt annat så börjar jag typ tolv i morgon och har bara två lektioner i morgon WONDERFULL! :D.

Frågan är ju bara vad som händer till helgen? jag har verkligen ingenting planerat, känns som att jag verkligen vill hitta på nå, men påsamma gång känns de som att jag bara vill ta de lugnt, hmm förslag? :)  Nää nu blire sängen som gäller hare gött puss :)

OCH MAJA HADE SÅ HIMLA JÄVLA DÅLIGT I THAILAND VI SKA INTE TÄNKA PÅ DIG ! puss :D <3

anledningen till att jag orkar upp till skolan varje jävla dag, ni är guld värda <3


Kommentarer
Postat av: hannnad

Haha.. din fredag imorgon låter precis som VARJE fredag för mig ;) endast svenska & idrott.. + fet sovmorgon hehe!

2009-04-02 @ 22:59:11
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Kungen.

Haha ja, absolut. Fortsätt i den här takten : )

2009-04-03 @ 01:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0