Jag orkar inge mer, orken har tagit helt slut...

Gjorde då slingor igår, och efter de drog jag direkt till Tove, skulle hämta min present + min mascara, men glömde båda två , typiskt :p!  De blev alltså inget plugg igår pga Tove, smällar man får ta när tjejen är beroende av mig, thihi ;).

Skolan då..
gick väll bra. har haft möte med, rektorn, mentorn,  och mina päron idag. hm och ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga om de, när jag satt där inne ville jag bara skrika och sen hoppa ut genom fönstret, pallar fan inte! usch ... Sen efter skolan gjorde jag engelska provet, och måste bara få säga tack Sofia Pettersson, du är en ängel, and i love you !! <3 Efter de gick jag och Soffi på stan , innan min buss gick hemmåt. Sitter just nu här och väntar på mat, gissa vad jag ska äta Sofia, japp SPAGGE OCH KÖTTE ;), vet att du blev ganska avis nu, hehe.

JO får ju verkligen inte glömma att gratta ERICA på hennes 18:års dag, Gratttis gumman, hoppas du får en bra dag!

Nä nu ska jag faktiskt äta sen så ska jag göra ett försök till att fara upp till Tove och ta mina saker, haha. Så de är där jag kommer att håålla hus hela kvälllen om ni undrar, bye!

juste höll ju nästan på glömma  att berätta om mitt hår, denna gång blev de faktiskt ganska lyckat, lite gult och så i luggen men de gå väll bort efter ett tag, bara jävligt ovant att se mig själv i blondt nu, haha men jag vänjer mig

så här såg då mitt hår ut  för tre färgningar sen! INTE OKEJ, fast de är okej att skratta lite ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0