Man kan bara skratta åt dig :).

Ja, jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men jag har då iallafall bestämt mig för att bli blond igen, så drog till Tove igår efter min träning för att hon skulle fixa mitt hår, hade en blonderingsfärg och en slingfärg. Resultatet efter detta var en skrattande Tove och en gråtande Sara! nämen de blev verkligen förjäävligt, mer än förjävligt till och med, usch. Varför ska de alltid bli så jävla katastrof? haha aja nämen så direkt efter min första match i morse for jag till ICA och köpte en ljusbrun, har just lagt in färgen i håret nu och ska snart skölja ut de, och då får vi hålla tummarna att de blir bra, efter detta så  ska jag låta mitt hår vara ett tag innan jag ska lägga in blonda slingor i de, ist för att blondera håret. Så ja, vi får vänta och se hur allt blir haha, i slutändan borde jag väll ändå lyckas :p !

aja nu till något helt annat, matchen i morse spelade vi 0-0, vi spelade bra och de var synd att vi inte fick in bollen i målet, men vi fick då ialllafall poäng och nu  väntas invigningen 16.30 och sedan match mot BAIK :). Nä nu måste jag faktiskt gå och äta nå och skölja ut håret. Kommer nog bilder på hur sjukt mitt hår såg ut!!  Aja vi får höras, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0