Ringa är ett sätt att vara tillsammans

Har just klivit upp från sängen, men har dock inte sovit bra undernatten, vaknat flera gånger av att jag har hållt på kväva mig själv med min egen hosta, så de har inte varit en kul natt. så jag har bara legat i min säng och tyckt synd om mig, och när jag låg där så kom jag att tänka på valborg, och hur jävla taggad jag är inför de :o!!!  Sen blev jag ännu mer taggad när jag insåg att Tove kommer hem ikväll, wohoo! :D.  mycket att prata om!.  Nä nu skajag gå och fräscha upp mig fast att de nog inte kommer gå så bra menett försökt måste göras! sen så ska jag mamma och min bror till storheden och kolla lite grejjer :).

De sjuka är att den ena är sjukare än den andra här hemma.
Alla går och hostar och snorar, haha kul att hela familjen har åkt på samma sjukdom, kan ju bara meddela att deär min bror som är kärnan till detta !!!!!

nänu ska jag gå, puss!

jag drömde om dig inatt, och allt var så verkligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0