Önska du kunde se mig på samma sätt som du ser på henne!..

Cupen som då spelades i Kalix, gick inge vidare, men dock så vare här bara en cup där vi skulle testa oss fram inför den stora cupen internet baycup som börjar på fredag :). Så de är egentligen där allting gäller. Hoppas allt går lika bra som förra året då vi blev 1:a :)!  Aja gick inge vidare för mig heller, hm tufft att bara ha tränat någon träning och sen hoppa in och spela match, haha men de kommer väll :). Har däremot fått värsta FETING blåmärke på mitt knä, fyfan så jävla ont de gör, helt sjukt, inte en skön känsla! Men påtal om annat så har ju vädret varit helt underbart !!! , SOMMAREN ÄR ÄNTLIGEN PÅGÅNG !  

Nää nu ska jag nog trulla mig upp till födelsedagsbarnet själv,  och de är ingen mindre än TOVE BARSK. Hoppas ni har grattat nöten på hennes 18:års dag.  Tänkte skriva hooppas du får en bra födelsedagskväll, men  antagligen kommer du få en bra kväll när du ska vara med mig ;D. Haha aja näämen Grattis gumman <3:).  Vi ska ha movie night, och vi får väll se hur länge jag orkar hålla mina ögon öppna haha men Tove har  mutat mig med tårta om jag skyndar mig, haha så de blir löpstegen dit nu HEJDÅ!

Forever, jag älskar dig mest, du är min andra halva!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0