how can something wrong feel so right?

Då var tredje matchen avklarad, och vi vann med 3-2 mot trångfors, fast att vi borde ha vunnit med 3-0. vi släppte in allt för lätta bollar. Men aja vi vann ju och de är ju huvudsaken. Än så länge går de bra vi har inte förlorat en enda match, och vi har sista gruppspels matchen ikväll klockan 20.00. Vi får hålla tummarna att vi vinner den med :). Nä slutpratat om fotboll!

Just nu gör jag absolut ingenting, men egentligen måste jag göra massor, måste göra massa skolarbete som jag hade tänkt gör nu hela lovet men har inte lyckats göra ett piss, måste även städa upp mitt rum för de ser helt jävla förjävligt ut sen måste jag sova för att jag är så jävla trött!  Men jag har verkligen ingen ork att sätta mig framför skolböckerna, har så jävla ångest över att skolan börjar snart. Jag pallar inte. ÅÅÅÅÅÅH !... Nä jag ska väll gå och städa mitt rum, fast de kommer att bli så att jag kommer gå och lägga mig och  skita i allt, sån är jag..... bajs varför kunde inte jag ha blivit en plugghäst, och en aktiv människa som inte är så slö? faan också. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0