It will be okey, everything it´s going to be okey.

Dagen idag har faktiskt varit riktigt bra, har nog inte klagat på hela dan, japp ni läste rätt jag Sara Larsson har inte klagat på heeeeeela dagen :o ! yey, de är fan stort haha! Nämen jobbade fan till och med på datalektionen, så nu är jag på G, den nya Sara. Fast matten var ju dock ett undantag (a). Nämen efter skolan gick jag på stan med Sofia ett tag, köpte en tröja och lite tomatpuré till min fotouppgift. Gick sedan tillbaka till skolan, mötte upp Tove, fixade allt sen var fotningen i full gång. Mycket skratt blev de och mycket klet , Lukas kom även och var lite social, han tyckte vi var sjuka eller mest tyckte han nog att tove var de, haha kan förstå han ;D! Är inte riktigt klar med mina bilder vi ska fota i morgon också, och dom bilderna tror jag kommer bli riktigt bra :).  Nä nu ska jag nog byta om och sussa ett tag innan träningen, sjukt trött ! Men skriver säkert ikväll eller nå :).  pusspuss

Här får ni en liten titt på en av bilderna jag tog, haha! :p
Bilden är bara snabb redigerad :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0