You look good!

Gårdagen började bra med bastu och mys, senare kom Amanda, Åberg och Per till Tove där vi startade upp olika ölspel :p Senare drog vi oss innåt mot grace där kvällen forsatte. De var faktiskt kul de jag kommer ihåg, haha.  De hade sina stunder ;p!. Vi drog hem kring 3 någon gång efter stora problem från Toves sida, ingen kommentar! När vi väl var hemma och tänkte gå och sussa fick vi besök, vi spelade då klädpoker, och ja ingen kommentar om de heller haha!! Jag tror vi måste träna upp de dära innan vi far till Pello Tove haha !  Nämen ja de var trevligt, vi var i säng 05.30 någon gång :). Och nu har jag ont i mina fötter som fan, jag har ont i ryggen, halsen och i näsanvad hände egentligen igår? :o..  Aja nää nu ska jag lägga mig igen sliten som fan.... Men skriver nog senare!   Hopppas ni fåre kul hos Sofia tjejer :) <3

spaghetti och köttfärssås, de är alllt jag har och säga visst Tove haha !     

Kul att ni gillade bilderna :)

Du är min bästa vän! <3

Kommentarer
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

2009-04-10 @ 14:48:17
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Rösta gärna på mig som veckans blogg! :) Nr 2 Hos

http://magiskaminnen.blogg.se/2009/april/dom-nominerade-ar-1.html#comment.

Ha det bra och glad påsk!

2009-04-10 @ 18:18:29
URL: http://lisaanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0