FYFAN :| !!!!!!!!!!!!!!

Jag har koll på allt kungen ;D !

NU SKA NI FÅ HÖRA PÅ NÅ JÄVLIGT LÄSKIGT !!!

För er som inte vet så är mina föräldrar skillda, och för tilfället så är jag hos pappa, och hos pappa har vi en övervåning och där har jag mitt rum. Men iallafall, så skulle jag gå ner till Toaletten för att tvätta bort mitt smink, jag gnuggar in ansiktet med sminkborttagningsgrejs och slår på kranen för att skölja bort det, när jag helt plötsligt hör någonting jag tänkte att de kanske buster (minhund) som råka göra nå, så jag forsätter efter ett tag hör jag de igen och stänger av kranen jag lyssnar noga och höra att de är någon som går på övervåningen, jag tänkte att jag bara inbillar mig och forsätter, efter ett tag hör jag de om och om igen och jag känner paniken inom mig tvättar bort sminket fort som fan och borstar tänderna! Jag ringer Tove och berättar hur läget ligger till, samtidigt som jag tar mig mod och kliver ut ur toaletten. Hör samma ljud igen. Men går ändå till köket och hör hur alla sover (pappaoch hans tjej har rum nere). Efter ett tag så tar jag modet och går upp på mitt rum och här sitter jag nu, lever än så länge, men vafan vare som lät egentligen?!. Jag är svin rädd sitter i min säng med ett hjärta som slåt frivolter!  Nu tror ni säkert att jag har inbillat mig dom där ljuden men jag är 100 % nä 200% säker på att jag hörde ljuden, alltså att någon sprang/gick på övervåningen.. men de sjuka är att de är inte första gången jag hör konstiga ljud hemma hos pappa, en gång var jag ensammen hemma och så vare någon som slog på radion! De här är inte okej, jag är så rädd så jag skulle typ kunna börja gråta, jag kommer inte våga somna, och tänk om de kommer en the ring flicka eller nå, nää fyfan jag börjar gråta! klarar inte av att skriva nå mera, håll tummarna att jag överlever natten..

..Tur att jag snackade med en vän som kunde lugna ner mig när jag ringde, de var mer den hära vi hade pratat et lite stund och sen jag bah:
jag: - Tove jag är svin rädd...
inget svar.
jag: - tove?
inget svar.
jag : - tove vafan?
inget svar.
jag: - TOVE ?!?!?!?
Tove: - hmh vad är de?..
Jag: - Vad gör du ?!
Tove:- mhm, men sover !


haha tack poolarn kände mig genast mycket lugnare ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0