En kväll man inte glömmer, hah! :)

igår kväll for jag Sofia, Lena och Hannah på roadtripp,  ibörjan var vi lite oseriösa men när vi insåg att vi verkligen kunde dra så drog vi!  vi brände två skivor och så fick vi 200 kr av mamma till bensin :D. och skoja inte om vi var taggade haha  de var helt sjukt! Vi dunkade på ända till töre där vi tog oss en "LITEN" paus! haha

..och ja vad ska vi säga om de?,
HAHA, de blev mkt panik och skratt!! vet inte riktigt om jag ska berätta vad som egentligen hände men vi skrattade så att vi hade kramp i magen iallafall, och lena körde i panik!! haha åh bara att tänka tillbaka på de får mig att få ett stort leende på läpparn, sjuka vi är!    aja under den pausen blev de även ändrade planer, så då for till pello eftersom Sofia ville träffa Axel och vi hängde väll som bara med :D.  Påvägen dit såg vi många renar, älgar till och med massa harar! Väl i pello träffade vi Axel och resten av gänget, vi drog och hängde hos axel ett tag innan vi drog oss hem och de sjuka var att innan vi drog från axel så pratade vi om att köra på harar och massa.

..och när vi far hem så håller jag just på att somna när jag hör hur Lena skriker
-AAAAAAAH EN HARE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen hörde man ett DUUUUNK! i bilen
Lena:
- AAAAAAAAH JAG KÖRDE PÅ EN HARE !!!!!!!!


haha fyfan vad ungen skrek, och fan vad rädd jag blev, men ja så vi lyckades köra på en hare, men som sagt de finns 100000 andra , och den får skylla sig själv om den springer ut på vägen?..   Aja väl hemma kring 5-halv sex så hade mamma bäddat åt oss och ja, vi somnade direkt! På morgonen åt vi tacos till frulle som mamma hade gjort :). Sen diskuterade vi ganska mycket om vad som egentligen hände igår, haha!   Nämen de blir ju lätt en grej man inte glömmer i första taget :D

- Tack tjejer till en underbar, rolig resa haha ! :D <3
och tack även till mamma till bensin pengarna, bäddningen och tacosen :), älskar dig <3

fan vad långt de hära blev, sorry men de hände så grymt mkt haha, har tyvärr inga kort men jag säger bara de, de kommer en film snarast !!!  och nu ska jag gå och ta mig ett långt bad, hoppas ni får en bra dag :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0