I remember all your moves - I remember you

Kan berätta lite om gårdagen, for till Tove fick min present och hängde där ett tag innan jag och hon drog oss vidare mot varvet till Lukas, där Hanna, Alex och Filip var, vi såg på 1408, psykfilm! Sedan kom mamsen och hämta oss och efter att jag kommit hem slocknade jag ganske fort :).

Idag då, inte hänt så mkt, haft foto hela dagen, så vi har bara redigerat bilder och sedan redovisat dom sen fick vi sluta, eftersom att jag redan hade redigerat ena av mina bilder förra gången så blev jag klar ganska snabbt denna gång så hade hål i några timmar och då mötte jag upp E och umgicks med han, for sedan och umgicks med några till innan jag for tillbaka och avslutade dagen! Så nu sitter jag hära och har just ätit stekt palt, mums :)

Kvällen kommer att bestå av, övningsköra, handla med mamma till i morgon, plugga teori, och så kanske jag får besök lite senare på kvällen :). Nä nu ska jag gå och plugga teori innan mamma blir galen :p.

Im thinking about you all the time..

Här ser ni min nya hårfärg, kanske inte syns så mkt, men aja vet iallafall inte riktigt vad jag tycker om de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0