I was never the one..

Kom för en liten stund hem från Umeå.
...och ja vad ska man säga om den resan? 
nog har den varit bra, bättre de än  varit hemma och ruttnat i mitt rum. Men på nått sätt känns de ändå som att jag önskade att jag hade varit hemma. Aja inget man kan ändra på nu!. Helgen har bestått av french hot dog, buss, kollat innebandy, godis, träffat Adam, gått, sovit i ett iskallt jävla klassrum, skratt, ögongodis, osv osv :) Bussresan hem var nog en av de roliga sakerna som hänt under helgen haha,  Eller till en början vare lite depp, men sen vettefan vad som hände för då vare fullt liv !   De blev iallafall mycket skratt. Är helt slut nu iallafall, vill bara sova, har inte sovit ordentligt under hela helgen, tungt! Men nå som är underbart är att jag är ledig i morgon :) YEY ! Hade tyvärr ingen kamera med mig så de togs inga bilder, men Sofia har tagit fullt, så ska se om jag får tag i någon annars fåre vara : p
Ni som är inresserade så kom 93:orna 3:a och 92:orna 2:a.
Räckte tyvärr inte hela vägen fram för någon av lagen, men sånt som händer. 

Nä nu faan ska jag sussa, skriver i morgon, pusspuss :)
Saknar dig Tove! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0