It beats so hard it makes it hard, to catch my breath.

Somsagt hade ju två prov idag, "råkade" försova mig och missade eng provet, satsade mer på idrottsprovet som inte var allt för svårt :). Fick iallafall skjuts till skolan, skönt slippa gå från stan, thanks ! :)  somsagt idrottsprovet gick bra, är nöjd över de. Resten av dagen gick snabbt, Jessika masserade och höll på i mitt hår hela matte lektionen, UNDERBART !bestämde jag mig att jag måste fan beställa en tid för helkroppmassage, hur jävla underbart låter inte de? :o. Efter skolan gick jag och Jessika på stan en stund, och ja vad säger vi om de Jessika ? Jag måste nog erkänna själv att jag är en liten s...... haha (a), ojoj.  Nä nu sitter jag iallafall här hemma och är på ett strålande humör, tummarna upp :D! Ska snart ta mitt pick och pack till Tove för att vi ska dra en hel pluggningskväll! , yey! Fast först kanske jag ska på ett hemligt möte , haha nä nu håller de på att spåra, ska dra hejdå ;D

Inatt drömde jag ännu en sjuk dröm, vad händer jag brukar aldrig komma ihåg mina drömmar och nu helt plötsligt har jag kommit ihåg två irad, och båda har varit helt sjuka och har varit lika rädd i båda :s hmm knas, haha aja pusspusss

hahaha bilden talar ju för sig själv !!


Kommentarer
Postat av: Jessika

jaaa, vad ska man säga? Du heter Sara Larsson.. Det säger nog det mesta.. HAHAHAHA. <33

2009-04-01 @ 20:46:35
URL: http://jessipezzi.blogg.se/
Postat av: Kungen.

Back on track ser jag, (Y).

2009-04-01 @ 22:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0