Jag ångrar inte ett piss!

Söndag!
Har inte alls sovit bra under kvällen, hm vet inte riktigt vad de kan bero på men har vaknat flera gånger,svin jobbigt! säkert bara för att de är sista sovmorgonen innan lovet, fan.  Jag for iallafall och kollade på när min syster spelade basketmatch. och ni förstår inte hur jävla mkt jag vill spela basket igen, de är helt sjukt. Jag vill de så mkt så jag tror jag hade kunnat lägga ner fotbollen för att spela?! :o.. Men dock hade nog inte min pappa varit så glad om jag hade gjort de. Men hm ja jag måste nog ta mig en lång funderare.
 
Aja direkt efter den matchen så for jag till bergnäset för att kolla finalen mellan Notviken - Infjärden. De var då jag såg de sjukaste jag någonsin sett på länge. Tove Barsk de är de enda jag har att säga, fyyyfan så jävla vidrigt! Tydligen så har hon fått en smäll (armbåge?) i ögat på matchen mot alvik igår, och kan ju tala om för er att de var de vidrigaste jag sett ! Hon kan inte se nå med ena ögat och de är typ blod när hon drar upp ögonlocket!, Nä fyfan stackar!. Men du ska se medlite smink så ser de perfa ut igen ;) haha nämen ska till henne ikväll och LOVAR att ta en bild och lägga ut sen så ska ni få se fyfan!

 Notviken vann iallafall hela internet bay cup, grattis till dom!. Efter matchen for jag och pappsen på marre, fyfan så gott de var, mumms ;D och nu sitter jag här och ska snart trulla mig uppåt till Tove, fast lär nog flyga dit så mkt som de blåser :o ! aja nä nu ska jag dra mig ser fram emot att mobba Tove ikväll, mohaha! pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0