why can´t you be with me?..

kvällen slutade väll ändå bra, fick besök, så de blev inte så mkt teori pluggning :p. Somnade ganska sent hade mkt som jag tänkte på..

Mamma väckte mig klockan 06, tungt! klev upp åt frukost sen tog jag och mamma oss en promenad tiill hennes jobb, fattar ni vi promenerade 06.30 till henne jobb, helt otroligt! Sen skjutsade mamma in mig till Ninastrafikskola, där jag hade en körning 07.15, inte alls en rolig tid och helst inte om man inte har nå lektioner idag :o..  Tog sedan bussen hem och nu sitter jag hära ska snart börja fixa mig för att jag, maja och lena ska till eh ... minns inte vart men någonstans iallafall och intervjua någon :) så ska gå och fixa mig nu. pusss

har insett att jag har börjat dagdrömma jätte mycket, och idag började jag till och med gråta av en dagdröm, de var helt sjukt :s..! aja bye

Min nyrakade bror, finner fortfarande inga ord.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0