De är för oss solen går upp

De var någon anonym som hade frågat om jag bara tränar med lira nu och svaret är ja! Efter många om och men bestämde jag mig för att stanna kvar i samma lag, så jag blir nog kvar där ett tag till. Fast kan ju meddela att jag håller på att tappa suget igen eller så är de bara för att jag har varit lite deppig dom senaste dagarna, aja match ikäll iallafall, hoppas på vinst ;).

Igår efter träningen for jag iallafall till A, och de enda jag har och säga om de är att de var underbart, så grymt mysigt så man ville inte fara hem på morgonen.  Hans förslag var att ligga i sängen och mysa förevigt, tyckte de var en bra ide, men kunde dock inte svika Johanna som gick och väntade på stan för att vi skulle ta oss en fika, eftersom ungjäveln far till turkiet idag, FUSK...... Så hur svårt de än var lämnade jag kvar han i sängen med ett löfte att komma tillbaka efter min match, så direkt efter min match far jag tillbaka!  Nä nu ska jag gå och ta mig en liten tupplur blev inte allt för mkt sömn inatt :p haha. Aja skriver i morgon. Pusss :)

Kommer sakna dig Johanna.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0