Förstår inte att något så rätt kan bli så fel ? ..

De där Lena Josefsson var så himla omoget, ring mig den dagen då du växt upp då ska vi hänga gäng ;)!

Nä jag förstår mig inte på mina kompisar, ingen av dom tror att jag ska komma i tid till skolan i morgon, vafan har ni för fördomar om mig, idioter! ser jag ut som en tjej som aldrig kommer i tid :o!? hahaha jag ska allt visa er i morgon vem som har rätt! 

aja påtal om att ha rätt så är jag grymt jävla hungrig så jag tror jag måste gå ner och kolla vad de finns att äta innan jag hälsar på john blund! LENA DISSADE JU MAX MATEN........... ingen kommentar!  nu måste jag dra mig innan jag dör, puss!

Förstår inte att något så rätt kan bli så fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0