Håll mig nu, släpp aldrig!

till anonym: De var nog den dummaste fråga jag någonsin läst "har du inte en pappa också?" Bara för att jag skriver att jag saknar min mamma behöver de ju inte beytyda att jag inte har någon pappa, så jävla idiotiskt ! 

Denna natt har inte varit lika hemsk som första men har ändå vaknat flera gånger under natten av att jag har ont. Men de går framåt iallafall, tror jag haha! Men de kommer nog dröja ganska länge innan jag får på mig en sko på foten , helt galet vad den är uppsvullen :S.. Känner mig typ som stor fot haha! Är redan jäligt less på kryckorna, känner mig så handikappad och har så frukansvärt on i händerna/ryggen och armarna :s.. Nä nu ska jag försöka sluta klaga, de blir nog bra! 

Tro de eller ej men jag ska faktiskt på stan idag med Lena, känner att jag verkligen måste få komma ut och göra nå ar suttit här hemma nu i tre dagar, håller på bli galen!  Så jag ska hoppa omkring på stan ett tag, kommer bli många vilopauser hehe ;p.  Sen senare så ska jag fara och kolla på min träning , känns surt att jag inte kan vara med :/.. aja nä måste börja göra mig iordning, så att Lena inte blir arg att jag kommer försent :) hade bra puss!

Vet inte vad jag ska sägae eller vad jag ska göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0