Halsön på G!

Ikväll blir de att fara till lenas stuga med massa folk , ska bli mysigt :). Kan tänka mig att de kommer bli galet för de blir de alltid ;) haha.  Så ska gå och duscha och fixa mig lite nu innan vi ska dra och handla massa saker till ikväll! Kommer hem i morgon, vet ej tid.  Aja har iallafall varit hos frissan med Doris. När jag for och hämtade henne så visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. De var nog de fulaste jag varit med om på länge!!!!. Vi alla i familjen fick då oss ett gått skratt ;p.
Nä nu ska jag dra  :)

Tack ****** du gjorde fan min dag helt seriöst, du vet vem du är ;)!

Nu taggar vi inför lördag, wohoo :D:D:D:D:D:D !!!!!!!!!!!!!!!!
galet vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: källabella

vänta du bara tills lördag :D

2009-08-13 @ 17:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0