it´s amazing

Jag veeeeet min design är de fulaste jag varit med om, och så jävla tråkig men orkar aldrig göra om den. Men ska göra ett försök ikväll om jag orkar haha (a)

Blev att slagga hos A, lika mysigt varje gång ! Drömde värsta äckliga drömmen. Drömde att jag och A började bråka och att han hade gått ut ur rummet och dragit någonstans och sen när jag vaknar var jag bomb säker på att han skulle vara borta men nej inte de han låg där och sov medans han höll om mig, sötnos!  insåg då att allt bara var en dröm, han nästan bli lite orolig där haha. Nämen vi har inte gjort så mycket idag bara myst i sängen gick på stan en sväng också, åkt bil och bara tagit de allmänt lugnt ! For hem där kring 5 någon gång. Väl hemma har jag inte heller gjort ett piss, eller jo såg en grymt bra film för ett tag sen. Men annars har jag itne gjort ett piss. Skönt känner att jag är grymt trött så de blir nog en tidig kväll ikväll. Inte sovit hemma eller själv på flera dagar känns de som, så de kommer kännas lite ensamt inatt, men jag överlever nog annars kanske jag kör förbi A och sussar ;) Nä nu ids jag inte skriva mer puss!

Du förstår inte hur glad jag är över de hära, de är nästan för bra för att vara sant!
men hatar de du gör, och de vet du...
4 dagar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0