Jag känner inte igen dig längre, vem fan är du?..

Blir att göra om mitt rum till veckan, har fått en ny säng, lika stor som din Tove. Wohoo!
Längtar tills mamma gör om de. Är galet less på hur de ser ut just nu. Ska fråga mamma om vi kan köpa en ny tv till mig också. Nytt sminkbord hade inte heller suttit fel!  Nä måste nog ta en diskution med min mamma när hon kommer hem! Fast mest av allt vill jag flytta till en helt egen lägenhet!!  Mamma säger att hon kan fixa en lägenhet åt mig men måste först fixa ett jobb så att jag har inkomst! Men de är ju inte så jävla lätt att fixa ett jobb precis :s..  hm måste fan ta och fixa ett, hade varit underbart med en egen lägenhet!  Men tills vidare får jag väll nöja mig med att göra om mitt rum lite. Nä nu ska jag gå och ta mig lite och äta, är svin hungrig.  Men skriver säkert mer sen efter min träning . hade bra !

Puss
Tänker på dig..


Kommentarer
Postat av: Kungen.

Din mamma har inte några lägenheter till övers för någon som har inkomst ? : )

2009-08-10 @ 20:04:44
Postat av: Sara

haha hm alltså jag vet inte :p. Säkert !

2009-08-10 @ 22:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0