Tack HannaD! <3

Vet inte hur många gånger vi pratat om allting, och du har alltid orkat lyssna på allt fast att jag kanske har sagt samma sak en miljon gånger, men du har aldrig blivit less, alltid försökt hjälpa mig så gott du kan för att få mig att må bra, du har ett hjärta av guld, glöm aldrig de!

hannnad \ säger:

*Nu när skolan börjar.. se det som en nystart! Skolan innehåller också mycket fint ;) Vet inte hur ni har det på Örnen. Men du är välkommen till Kungs och se på vårat fina utbud haha!

haha du, jag kommer !
I'm a survivor
I'm not gon give up
I'm not gon stop
I'm gonna work harder
I'm a survivor
I'm gonna make it
I will survive  
De känns bättre nu, tack än en gång <3

Kommentarer
Postat av: hannnad

Självklart gumman <3

2009-08-21 @ 03:00:13
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0