du du du du ...

Har suttit och läst alla gamla konversationer som vi har haft.
De är ju helt sjukt.. Så många gånger som du har lovat att de ska bli bra, men fortfarande står vi och trampar på samma plats.. Så många underbara saker du skrivit, men ändå känns allting likadant. Så många saker som du lovat mig som du har brytit och sårat.. Så många ensamma nätter utan dig, så många tårar jag fällt för dig...

kommer du ihåg då du sa att ditt hjärta fylls varje gång du är med mig, och varje gång du sagt att du saknar mig och vill mysa med mig. Kommer du ihåg då du sa att du aldrig kommer glömma mig att jag är speciell, och att du inte vill att jag ska lämna dig, och varje gång då du har legat och hållt om mig. och varje gång du fått mig att skratta och fått mig att må så jävla bra och allt annat underbart du gjort och sagt. Jag kommer ihåg allt som om de vore igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0