Vi var överallt men ingenstans!

Ingen kommentar om igårkväll , helt jävla sjukt!!  Fast nog får man sig ett gått skratt varje gång man tänker tillbaka på allting. Men den sjukaste tanken är ju vad som egentligen höll på att hände, och tänk om de hade hänt? Då hade jag helt seriöst dött!  Nä vad säger vi Lena? Jag tycker att vi håller allt osagt, de är nog lika bra!!  de enda jag har att säga är att vi var överallt men ingenstans ! haha de var inte en okej kväll  ! ;p     Aja nä nu ska jag gå och försöka fixa mig någon mat har träning snart, är verkligen inte taggad på de just nu haha! 


så besviken...
hur tycker du att jag ska kunna tro på allt du säger när du beter dig som du gör?
jag fattar verkligen inte.....

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0