falling down again ...

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag är så himla less.
Så grymt trött på all den här skiten. Men vet du, du kan känna dig lugn för mitt hopp om allt de här har försvunnit, finns kanske lite kvar men du gör de så bra så snar försvinner allt.  Bryr mig inte lika mycket heller de har du även också lyckats bra med. Hoppas du är nöjd nu.. jag är inte de, men vem bryr sig hur jag känner och mår. Bara du är glad och nöjd så. Nämen som jag alltid har sag en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig så kommer de alltid att vara..


Jag frågade mamma fast att jag inte ville veta. Jag visste redan att de var allvarlgt. Tanken att förlora dig, nää de funkar inte,  de är för tidigt alldeles för tidigt.. Fan pallar inte ska sova vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0