At night I pray that soon your face will fade away

Min plan i morse var att kliva upp klockan 9, fara ut och springa, duscha och sedan dra mig in till stan med Tove. De slutade med att jag vaknade 13 och nu ligger jag och äter chips till frulle, hur underbart är inte de =D! Får typ ångest över hur jävla lat jag är så ska städa upp mitt rum sen om jag hinner så ska jag ta mig en springtur, för ikväll är de feeeeeeest! grymt länge sen och jag längtar, för känner på mig att de här kommer blir kul haha ;)!  Aja nä de är väll dags att sätta igång städningen, den kommer ta ca 2 timmar och då skämtar jag inte! 

jo glömde att berätta igår att jag fått en liten present av Johanna, de var en t-shirt där de står I´m not normal, hahahaha så jävla ful hon är, ni ska få se bild sen ;D !

måste ringa till Tova nu och berätta en grej, hon kommer dö !! hahaa :'D
seriöst träsdocks helgen man kan fan inte hålla sig för skratt när man tänker tillbaka haha !!!
pusspuss <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0