I wish i was the one..

okej första skoldagen över! Man kan ju säga att jag träffade alla som jag inte ville träffa en dag som denna, suck, (menar nu verkligen inte tjejerna i klassen).. Varför är de alltid så att varje gång man inte vill träffa någon så träffar man alla, och när man vill träffa någon så träffar man fan ingen, de är fan alltid så!.  Aja onödig dag fick schema sen fick vi dra hem. For hem gjorde mat drog på träning. Efter träningen följde jag med min tränare hem, han erbjöd sig att massera mig eftersom att jag har börjat får problem med min rygg, så där låg jag i en timme av smärta, nä där överdrev jag faktiskt. de var riktigt skönt samtidigt som de gjorde ont men som min mamma brukar säga "de ska göra ont".  Nä efteråt fikade vi lite och kollade på fotboll innan jag drog mig hemmåt. Ska dit igen på onsdagen, de blir nog bra. Har dock blåmärken efter idag och känner mig lite öm, men de fixar sig, kan dock inte bli sämre än de har varit!  Nä ska väll gå och försöka sova, blir en tuff dag i morgon, upp halv 7. DÖDA MIG! ..

Hur ska jag kunna tro på dig när du säger att du inte vill såra mig men ändå gör du samma sak igen?
De sårar mest när du dissar fattar du inte de själv, de gör så jävla ont.... fattar verkligen ingenting, de enda jag vet är att de gör ont, så jävla ont ..


Kommentarer
Postat av: hannnad

Det den där killen vill är ju att du ska köpa hans bullshit varje gång. Han vet att han kan göra samma sak gång på gång och han VET att du fortfarande vill ha honom. Nästa gång.. skit i honom, svara inte när han hör av sig. Han verkar ju ändå inte vara värd dig.

2009-08-25 @ 00:11:58
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Sara

jag vet.. ska försöka!

2009-08-25 @ 12:35:32
Postat av: Anonym

Jag håller med hanna, han verkar inte vara värd dig! Och det är ju svårt att låta bli att inte svara när man tycker om personen..



Men du måste ju tänka på vad som blir bäst för dig :) / evelina

2009-08-27 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0