Jag föll för någon på en fest..

Per och Auland kom och umgicks med mig och Tove ett tag igår. Fan vad vi skrattade. Per, Auland och åberg hängde med oss under lördagen dom var dock nykter. Så När dom kom igår berättade dom sjuka grejer som hade hänt som jag och Tove inte hade någon aning om att de hade hänt. Tove hade tydligen stått och matat mig med gräs, och jag åt de :o! alltså va? så sjukt! haha. Sen hade jag tydligen slängt min mobil åt helvette osv osv hände sjuka grejer. Per hade även spelat in ett litet ljudklipp när jag prata, och de är FAN inte okej. haha men vi fick oss då ett gott skratt!.

Kom för en liten stund hem från Tove ligger bara i min säng och tar de lugnt. Känner mig seg, trött och sliten. Hade velat stanna kvar i min säng resten av dagen, men icket. Självklart har jag ju träning ikväll. Längtar ändå på nått sätt för då försvinner alla tankarna i någon timme..


Jag försöker men jag orkar inte, klarar inte av den här känslan inom mig..
Håller på att bli tokig...

"jag var full och jag var dum och jag ramla på allt
Och jag föll för nån på en fest nånstans
Och det skulle ju va dans, dans, dans!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0