dance with me

Vad fan tänkte jag på, att gå påstan med kryckor :O!!!! hallå vilken idiot som helst fattar ju att de är en idiotisk idé.. De var jävligt tungt men de bästa var nog att äta på max och träffa Lena, de var grymt länge sen jag träffade henne kändes de som :)! Nämen de var trevligt förutom tungt, och Lena skrattade bara åt mig men den jäveln ska allt få se när jag kan gå igen!!!!!!!!!!!!!! ;).   Sen for jag och kollade på min träning, fan vad sugen man blev att bara springa ut på planen, men icket! Nu sitter jag här hemma helt ensammen och helt jävla slut och kollar på du blir vad du äter! Känner suget efter en kall cola och godis, GE MIG!! men kan dock inte fara och köpa... dööö!! 

Nä är så jävla less på kryckorna så jag vill dö och har så ont i händerna och allt, fan också vill bara slänga dom åt helvette! Men de kan jag ju fet glömma, testade nyss att gå, och jag bröjade allvarligt att gråta, HELVETTES JÄVLA SKIT,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0