MÅNDAG

Har minst tänkt skriva två grejer. Men efter varje gång jag skrivit klart dom så låter som så jävla idiotiska så jag kan tyvärr inte dela med mig, haha Men de sjuka är att jag vill verkligen dela med mig av den ena grejen, men de går fan inte att få till de. Låter ju hur sjukt som helst och inte ett dugg roligt. Bara jag som tycker de är roligt eftetsom de händer mig hela tiden just nu. Haha nää de är fan dags för sängen nu fast först funderar jag på att gå och försöka få i mig lite mat... Har allvarligt talat inte ätit ett skit sen i Lördags, abolut ingenting !  Har bara druckit masssssvis med cola, tack André du är fan bäst hehe! Men de som jag blir rädd för är att jag är inte ett piss hungrig och jag mår inte illa eller nå sånt som jag brukar göra efter att jag inte ätit på länge, as wierd :s. Inte för att jag klagar behöver gå ner lite men de kan ju fan inte vara bra, 3 dagar nu, så länge har de fan aldrig varit om jag inte varit sjuk och de är jag inte :s. Nä så för att minska min oro över att jag kommer dö så ska jag nog gå och trycka i mig nått, kanske lite fil i ett glas plus socker :)

Min kropp håller allvarligt på att dö, har världens jävla träningvärk, ÖVERALLT. Hur i helvette har de gått till? har inte tränat sen förra veckan typ. haha men jag klagar inte att inte äta nå och sen att få träningvärk utan att träna! Kan fan inte bli bättre hörni ;D

NU SNART BÖRJAR NAVYCIS HEJDÅ
A.E <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men seriöst, lycka till att hitta mitt IP.. GOOD LUCK säger jag bara! Och du.. Du kommer inte gå ut med ett fullständigt gymnasiebetyg för du har så mycket kurspoäng du saknar. Stackars lilla flicka..

2009-12-22 @ 10:38:04
Postat av: less

Sitt på din egen dator och inte på skolas din jävla nolla! Eller dina föräldrar kanske inte har råd att köpa en dator?

2009-12-22 @ 19:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0