Godjul!

Ja mina vänner och ovänner då var de julafton!
Jag sitter hära på mitt rum ny duschad och ska snart krypa ner i sängen och försöka sova, upp tidigt i morgon!
Jag känner ingen julkänsla alls. Just nu känner jag bara att julen är så grymt överskattad och vill bara att den ska vara över. Julen känns inte som julen var för några år sen och de känns typ sorligt, tiden går så snabbt. Känns som att de var nyss när man låg där på kvällen och kunde knappt sova för att man längtade så mycket, och hur jävla glad man alltid var på morgonen spelade ingen roll vilken tid på morgonen de var, hur jävla mycket man längtade till tomten kom fast att man var lite små rädd för den, man sprang runt och letade efter tomten och nu ...  är allt så annurlunda. Julafton var de bästa som hände under året nu hade jag kunnat hoppa över julen. Jag vill vara liten igen! Aja nä ska försöka lägga mig i sängen och försöka få in lite julstämning i mig. Vi ses  Pusspuss

Godjul på er :)!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0