I don´t care..

Har typ tappat suget att blogga, men de är väll bara en svacka som jag hamnat i :p!
jag har blivit så lat att jag skäms!  Har haft hela dagen på mig att fara och träna, men tror ni jag har gjort de?
eh nej och nu är de försent för snart ska jag ut. Än en gång har jag skjutit upp en sak som jag måste göra! Äh får göra de i morgon ist för ikväll är jag upptagen ;) och jag gillar de, blir nog lite träning i de jag ska göra ikväll ändå så, haha!  Nu tänker säkert många av er på sex, haha ni får tolka de hur ni vill ;)  Nä fick just sms:et jag låg och väntade på så jag måste dra, vi seees pusss ! :D


Kommentarer
Postat av: pEr

varför skulle vi tänka på det? :o det är bara du som misstolkar allt sara! ;)

2009-12-07 @ 22:58:37
Postat av: SL

hahaha tänkte speciellt på dig per när jag skrev de dära ;) för jag vet att du misstolkar allting ;D snuskis!

2009-12-07 @ 23:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0