I try my best

Kvällen har varit awsome.
Vi for och handlade massa frukt, choklad, grädde och självklart ett 10pack cola! Sen vidare hem till Lena där vi ringde Bertil som kom och skar upp all frukt och fixade klart allt. Underbart skönt var de  ! (y). Sen gjorde vi klart mitt tal innan vi slog på en film. Filmens namn kan jag tyvärr inte nämna men de, ja nä jag finner inga ord för den. Den enda jag har att säga om den är att jag skämdes så mycker så att jag fick gåshud.  Sen har vi bara flummat oss igenom kvällen. As gott var de med frukt doppade i choklad och grädde, mummms!.

Mitt humör är på noll, fan också plus att jag har mensvärk, GREAT...
 Känns wierd att vara själv utan dig. Ingen godnatt puss eller någon som tjatar om att bli kliad på ryggen, eller någon som väcker mig mitt inatten. Haha nä ska gå och sova nu nationella i morgon, är hur opepp och hur oförberedd som helst...... lycka till !

så kan man också se ut efter en hård lördagskväll ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0