kan de bli sämre?

Om vi säger så här så har den här dagen varit helt tvärtemot den dagen igår....
Fan varför kunde inte allt bara vara lika bra?

- Jag hatar skolan
- Jag kan inte tvinga dig de är upp till dig, men kom fan inte och säg att du saknar mig, men att veta att man blivit dissad pga de, de gör ont. Men whatever, som sagt till val..
- Jag hatar dig, lek inte att du bryr dig för de gör du inte!..
- Jag önskar att ni hade kunnat lämna mig i fred, skit i mitt jävla liv ni har ingenting med de att göra! Vafan är problemet egentligen? Förstår inte varför de stör er så mycket att se mig glad? jävla idioter, de enda ni gör är och förstör med erat jävla skitsnack! Leave me alone.
- Jag önskar att jag kunde flytta här ifrån och börja om allt på nytt.
- Jag önskar att du fortfarande fanns vid min sida, men vet att de är kört nu.
-Tack Per och Lena för allt <3


Hejdå!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0