My little sister.

När jag lämnade mitt rum hos pappa för en vecka sen såg de förjävligt ut kläder över allt osv. När jag öppnar dörren till mitt rum idag är de inga kläder på golvet allt är uppplockat och mitt rum är faktiskt städat! Då kommer min lillasyster uppspringandes och säger "Sara jag har städat ditt rum och vikt alla kläderna och plockat upp allt skräp, visst blev de fint?" helt jävla chockad, hon är 7:år och har städat upp hela mitt rum som minst måste ha tagit henne 2 timmar :o. Då vet jag vem som kommer att få städa hädan efter. att jag inte tänkt på de tidigare, och nu när jag kanske kommer att flytta till min pappa så de kommer bli perfekt (y) :D!


Kommentarer
Postat av: Amina

Fan vad sjuka personer som håller på att kommentera en massa dumma saker om dig hela tiden! Vad less jag blir!!! tycker dom inte om det du skriver eller dig så varför går dom ens in och läser?? Fyy! Sara ta inte åt dig av vad dom skriver!

2009-12-29 @ 13:38:12
URL: http://aminajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0