Ny sport nya erfarenheter!

Jag och Maja har bestämt oss för att gå med i korpbadminton. Vi insåg att de var våran grej efter vårat idrottspass! Efter passet så berättade våran lärare att man kunde gå med om man ville. Vi tyckte de var en lysande idé (y) Vi ses då på lördagkväll 19.00 på våran första träning Maja!
Snart ska jag hålla mitt svenska tal i 5 min.
och jaa vad har jag att säga om de......... de kommer ta ca 1 minut, kommer stamma, kommer läsa allt så fort så jag knappt kommer hinna andas och svimmar.  Jag älskar sånt hära någon mer som gör de?  Nää borde kanske gå och läsa igenom lite av vad jag ska säga.
Frågan är ju vad som händer ikväll?
Har inga pengar att festa och de suger arsle! HUR i helvette kan man slösa upp 1000 kr på en vecka? Jag trode de var omöjligt men jag har tydligen lyckats med de, bra sara!  Kanske far och myser med Adam, låter som en mycket bättre ide :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0