Sooner than it seems life turns around

Till anonym: Visst jag är patetisk de har jag redan skrivit hur många gånger som helst och jag är medveten om att jag är de också men de är rätt patetiskt att inte kunna stå för de man tycker också eller hur, varför vara anonym? vad tror du kommer hända om du skulle klara av att skriva vem du är ? haha.    Jaa den här veckan har varit ett rent helvete, alla människor har en period där allt bara är skit även du!. Så du menar alltså att bara för att jag skriver om hur mkt jag hatar skolan och inte orkar med den måste jag ta tag i mitt liv? Förstår du hur många människor som skriver om att dom är less på skolan osvosv.  Och jag kan meddela dig att du behöver inte oroa dig om mitt gymnasiebetyg för jag har de under kontroll, och jag kan lova dig att jag kommer gå ut med ett slut betyg :)



De var en stor lättnad idag när jag träffade Hans och han berättade att jag kommer få G i  mitt projektarbete som jag inte gjort någonting på. Aaa jag måste faktiskt erkänna att ibland så gillar jag dig faktikt Hans! (Y).
Efter att inte sovit en enda blund inatt så tycker jag de är väldigt konstigt att jag inte är tröttare än vad jag är :o?
Men bara för att se till att jag inte kommer somna tidigt ikväll ska jag nog gå och vila lite nu :).

Pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0