This is my life

Hela helgen har jag umgåts med min älskling!
igår blev de att dricka, en liten inpuls grej som vi bestämde oss för att göra. De blev att halsa lite vin hemma hos Elin innan vi drog till någon fest. Haha och ja de var en upplevelse i sig om man säger så ! Kvällen slutade iallafall hemma hos Elin. Där vi låg och flummade oss innan jag och Adam promenerde hem.  De har iallafall varit en rolig helg. Lika underbart som alltid har de varit att umgås med min snygging <3 

Är iallafall hemma nu ligger i sängen och ser film, känns helt ensamt och tyst.  Ska nog gå och ta mig en lång dusch och sedan popca lite smörpopcorn innan jag försöker sova. 

pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0