You are my only love.

Joo vad fan tror  ni jag lyckas med i morse ????
jo jag försover mig så jag missade muntliga nationella i svenska B..... Hur lyckas jag? For iallafall in och gjorde bort de skriftliga nationella, skönt att få ha gjort bort de iallafall. Jg förstår inte hur jag inte kan vakna av min mobil, de är ju nå fel!  

aja sitter och väntar på att mamma ska plocka upp mig ska förbi gymmet och träna lite.
Ska försöka börja träna varje dag, för de är fan ett måste. Min ångest över min kropp har aldrig varit större, jag skäms verkligen nu. Haha så måste bränna bort lite =)!  Sen senare blir de jobb, ni vill inte änns veta hur otaggad jag är på de.................. Tur att jag har Kristian där borta som får höra på allt mitt klagande!  Nää nu gymmet, puss!

JAG VILL HA SOMMAR OCH SOL!!!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0