Du är de finaste jag vet ;)

Har absolut inte gjort någonting ikväll, bara degat, varit så rastlös så har ringt och dampat lite på Lena (a) haha alltid lika kul att reta den tjejen :D! nämen har inte gjort nå!  har varit lite små arg hela dagen tills jag fick den hära av någon ska inte berätta vad han heter, för han får vara anonym, de blir nog bäst så när han påstår att han menar de i låten haha ;D

kan faktiskt erkänna att jag fick mig ett stort leende på läpparna, men vem skulle inte få de om någon skickade de här till er, killen kankse har ett hjärta iallafall, eller så vare nog bara fjäsk ;D haha!   but im still angry!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste då vara en mycker söt kille som gjort de? :> hehe

2009-02-25 @ 00:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0