Du och jag

Vaknade 05 idag så har iallafall kunnat sova lite bättre än förra natten. Fast när jag vakna så hade jag så grymt ont...  GIck och la mig på soffan och såg på disney channel :).  Gick sedan och tog mig en dusch efter de tog jag mig en promenad med mina hundar, shit de kändes som att de var år jag var ut och gick:o.. Sen har jag inte gjort så mkt mer än att sett på disney channel, och försökt få i mig lite frukt soppa..  tredje dagen utan mat..... 

aja nä nu ska jag faktiskt försöka ta mig orken att plugga lite teori!.


glömde ju att berätta att Lena var ju förbi igår och hon hade köpt två presenter åt mig, haha söt hon är :). Sen på kvällen kom även Tove förbi vi såg på sex and the city filmen:).

tänk snart är du och jag i Stockholm! :D:D:D:D:D:D  <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0