FINITO !

YES , äntligen klar. 
Jag fattar inte varför jag alltid ska vänta till sista dagen eller dom sista timmarna att lämna in saker?  För när jag väl börjar så går de riktigt bra faktiskt, typ, okej överdrev lite där men de går oftast fort iallafall :p haha.
kan ju bara meddela dig nu Sofia Pettersson att nu förstår jag varför du sparar efter varje gång du typ har skrivit en bokstav.. Hade ungefär skrivit halva min läxa sen dampade datorn och ALLT försvann, och jag kom knappt ihåg vad jag hade skrivit, så de var bara att börja om från början.... I den stunden ville jag bara hänga mig själv i min egen lampa!  Men nu är jag iallafall klar och jag lever :D! så nu ska jag gå och ta mig en dusch sen sussa :)

detta var då känslan som jag fick när allting försvann ! kunde inte ha beskrivit de bättre än att rita känslan på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0