i'm gonna sing until you hate this song

Sov till 8 idag, framsteg :).
igår kom då Adam till mig vi såg den hära filmen som gick på TV:n när killen är barnvakt och massa, minns inte vad den hette :p, Vi gjorde inte så mkt mer . Han for kring 01. Han skulle upp tidigt idag, undra hur de gick, haha :) !  Nä efter att han for  så gjorde jag mig klar för sängen och somnade därefter ganska fort :).  Som ni läste där uppe sov jag ända fram till 8 idag, tre timmars förbättring =D. Allt känns mkt bättre idag, har inte alls lika ont i halsen längre, fast nog känns de :s.. Måste bara få säga, Lena jag pressade faktiskt ner geishorna som jag köpte igår ;) de kankse därför jag mår bättre idag eftersom jag fått lite godis i . Läkarn sa ju att de läker fortare om man äter. fast håller ändå på dö av hunger, några geishor på fyra dagar, de känns i magen kan jag tala om för er ! 

Idag ska jag och mamma till storheden och kolla runt lite, sen ska jag hem och PLUGGA TEORI.... hm ikväll kanske de blir att vara med Lena ?  Vi ser ju, för jag måste egentligen plugga teori men hon  knaske vill göra de med mig (a) :D.  thihi aja nä nu ska jag gå och fixa mig, hejdå :)

jo en sak till, Tove den är BORTA nu, nu kan du inte mobba mig längre! bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0