It´s to late..

Jag och Tove for då till lerbecken hos Amanda, där även andré och alexandra befann sig :). Vi åt chips och pratade om allt från himmel till jord, de var grymt trevligt, mycket skratt och minnen blev de :p.
Tove jag har en jätte viktig sak att berätta som jag ångrar så mycket så jag vill bara kväva mig själv med kudden :o!!! aaAaAAAaah. Men eftersom att jag tror att du sover nu så ska jag faktiskt vara snäll och vänta tills i morgon. Jag säger bara de, du kommer flippa! De första du kommer säga är
-åhfyfan Sara?!
jag ser allting framför mig, åhnej!

Nä nu ska jag typ sussa, lång dag i morgon. Börjar ju jobb klockan 13.30 direkt efter jobbet så ska jag fara till Adam. och Adam de är bara att du inser att du är mycket envisare än mig !, ja men som jag har berättat till dig, SaraLarsson är mitt smeknamn, LJUGARN! ;D hehe... (A)

..och påtal om smeknamn så har jag fått ett smeknamn av Sofia, hon har börjat kalla mig för BECK :o ?! haha åhnej, fråga mig inte varför för jag fattar typ inte själv :s :p, haha, söt hon är! nää nu sängen!


Kommentarer
Postat av: A

Haha lodis ;) tror du jag går på det där :D envisa unge :*

2009-02-21 @ 11:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0