someday it will be better .

Fyfan vilket väder :o!! de är helt sjuukt vad de snöar och blåser. De är sånna här dagar man verkligen villa stanna kvar i sängen :o!  Kämpade mig ändå upp och höll nästan på blåsa bort påväg till busshåll platsen :o..  Dagen har varit helt störd, först engelska där jag inte gjorde ett skit, störde mest Lena så att hon inte kunde jobba, i´m sorry :D !  Nämen jag är dålig med att jobba under engelska lektionerna :s.. aja sen hade vi mdk där vi typ inte hade någon lektion så jag hade hål från 11-16.40 :o !!!!!!!! Aja jag och Lena bestämde oss då för att gå på marre, Sofia hängde också på, de var en tuff och kämpig väg dit, men lätt värt det ;D! Sedan for Sofia hem eftersom hon hade slutat, men jag och Lena hade en lektion kvar, Vi gick på stan i flera timmar kändes de som.. Men de var kul :). Köpte mig även en underbart mysig tröja! Sen vare bara tillbaka till skolan. Samhällsen som var sista lektionen var väldigt chill , vi gjorde klart en grej sen fick vi sluta :).  Sedan kom Adam och hämtade mig för han tyckte inte jag skulle behöva gå i de här vädret, hur gulligt är inte de :$..  Väl hemma har jag haft ett långt telefon samtal med Tove, som verkligen behövdes, för mkt tankar som snurrar i skallen nu, vet inte vad jag ska göra och massa, tur att du finns hjärta <3 Nää nu ska jag väll sätta igång med mina två samhälls läxor som ska vara in skcikade idag... yes underbart !  sen ska jag ta mig ett långt skönt bad och sen sussa!

I morgon så ska jag fara och ta blodprov, och jag är nervös som fan sen på onsdag blir det operation....... och ni förstår inte hur jävla nervös jag är över de också....Dom kommer nog inte behöva söva ner mig kommer typ svimma av nervositet... Nää nu ska jag gåå, skriver senare, pusspusss.

lite bilder från idag!
hahah jag och Lena höll nog på dö av skratt när jag testade denna :'o ! haha


<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0