I MISS YOU GIRL!!!

åh jag är såå stolt över mig sjlälv, vet ni vad jag har gjort?
Jo som ni läste i förra inlägget så började jag 13.00 idag. Så jag bestämde mig för att kliva upp 9 och sedan fara och gymma. Trode aldrig att jag skulle orka göra de när jag vakna, men jag gjorde de ! Pappa skjutsade dit mig och sen tränade jag i ca: 1.5 timme innan pappsen kom och hämta mig och körde mig till NSD, där vi skulle ha vårat möte, efter mötet slutade vi och jag sofia och ida gick på stan ett tag, köpte mig en ny mascara, ida sa att den var bra så litar på henne ;D, sen köpte jag även en tunika på vera moda, hur fin som helst! :). Sen så umgick jag ett tag med ..........   haha innan jag for hem :) Har nyss ätit och ska snart klä på mig och gå till Tove, JAPP ni läste rätt jag ska vara med TOVE ! Nästan så att jag måste ringa till henne och få vägbeskrivning!  nä skämt och sido, Jag ser fan fram emot de, saknar ju typ att bli misshandad och komma hem alldeles blå och risig! yey då vet ni. Nä nu ska jag tokleta efter mitt passs som Hanna ska låna, vi ses pussshej!

Saknar då de var du och jag mot världen! haha åh:') <3

Kommentarer
Postat av: IdaLarsson

Döda mig inte om den är dålig bara... 0:) hihi.

2009-02-19 @ 19:43:33
URL: http://mrslarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0