Now everything has changed

Du som kallar dig själv för T och inte vågar stå för vem du är. Jag har en liten fråga till dig.
- Om nu min blogg är så hemsk och jag skriver så dåligt och ointressant osv osv, varför läser du den då?
hör du inte själv hur patetiskt de låter? 

de är väll ändå upp till mig om vad jag skriva om i min blogg, och jag får skriva exakt om vad jag själv vill och dom som inte gillar de sluta läs ingen har tvingat dig/er.   De är ju bara hur omoget som helst att kommentera bloggar anonymt, om du/ni inte klara av att stå för vad ni/du tycker så tycker jag att du/ni inte änns behöver skrva!
de är så grymt kul att du klagar på min blogg svin mkt men ändå  läser du den varje dag, haha ojoj, du verkar inte ha mycket till liv :)


nä slutpratat om de !
Råka försova mig i morse, skit! måste verkligen försöka skärpa mig i skolan då de gäller att komma i tid. Sen hade jag två lektioner och sen så kunde jag ha fått sluta egentligen men nä jag satt helt i jävla onödan och väntade till 16 .00 :o ! för att jag..... eller nä orkar inte änns förklara svin jobbigt! Drog mig då hemåt och när jag satt på bussen så ringde jag till Mali för att höra om hon skulle träna idag, Eftersom att jag hade bestämt mig för att träna, har gått nu i två dagar och varit svin taggad för att träna fotboll igen, så säger hon att träningen är instäld :o, åh nej blev typ helt ledsen, men aja ska iallafall träna i morgon så får väll vänta en dag till då =).  Teori och uppkörningen är nu BOKAD  Så om jag klarar de så har jag körkort, fattar ni ?! WHOOOHO längtar som fan så nu ska jag sätta mig och plugga plugga plugga teorii, bye skriver kanske ikväll !

Jag hoppas du vet att jag älskar dig vad som än händer okej ?
de här var inte min idé, men jag är  med på de för jag vill verkligen hjälpa dig,
jag älskar dig
<3

Kommentarer
Postat av: T

Jag läser den eftersom jag inte riktigt kan förstå hur mycket skit en människa som bor i sverige, är i åldern mellan 14-17(rätta mig om jag har fel) kan skriva. Om dina "problem" och allt annat. Det roar mig att tanken ens nuddat dig att du har problem. Visst, det är världens lättaste för dig att säga "läs den då inte om du tycker den är dålig" men det är ju inte ens ett giltigt argument.Du säger "läs den inte då", jag säger..."gör något åt personen du HEEELAAA tiden gnäller om att du saknar så mycket. sluta tycka så synd om dig själv hela tiden! Inser inte du hur ytlig du är? Jag slår vad om att du och dina knatte-kompisar får mycket att prata om nu under morgondagens lunchrast! Skvallra om vilken dålig människa jag är och hur omogen och feg jag när som inte vågar lägga ut mitt riktiga namn och istället bara har en bokstav. Hela detta med din blogg kan man arkivera under kategorin "skämt" för allt du skriver är bara ett enda stort skämt, det är inte synd om dig, du har inte så pass stora problem. om du nu skulle ha stora problem...hur smidigt är det då att basunera ut det på internet!? blogg är bara ett bevis av att man kan göra sin röst hörd utan att besitta någon sorts intelligens!

Det var allt för mig! /Thomas!

2009-02-10 @ 17:50:43
Postat av: IdaLarsson

Alltså mogen människa. T står för tönt.

2009-02-11 @ 23:06:31
URL: http://mrslarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0