I adore you.

Fan vad jobbigt de var att kliva upp i morse, jag var helt död :o!  Men jag tog mig iallaffall upp ur sängen och for till skolan, och jag säger bara de tack gode gud att vi är på nsd nu och har de helt chill, hade annars inte orkat med den hära dagen! Aja jag och Sofia skriver om en grej kanske inte ska säga, så får ni se själva i tidningen på fredag =D  i slutet av dagen så blev vi nog lite övertrötta och skrattade åt nästan vad som helst :). Men ändå jävligt skönt att vi bara var tvungen skriva klart den dära artikeln innan vi fick sluta :). Sen for jag hem och jag har legat i sängen sen jag kom hem. och först nu kommer jag ihåg att jag glömde gå in till Tomas! fast får väll göra de i morgon. Han ska få göra två stjärnor till på min tatuering, insåg att de skulle bli mkt snyggare så ska be han fixa de :). Annars är jag väldigt nöjd över den!. Nä nu ska jag sussa ett tag.
 
Annars idag så vet jag faktiskt itne vad jag ska göra, hm typ sova, hade tänkt följa och se när min lillebror spelar innebandy match, men sängen känns mer lockande (a)

bjuder på en gammal låt, men den är hur bra som helst och man kan inte bli less! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0